top of page

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΦΩΤΟ (1).jpg

Αριάννα Κάμπουρα

Πτυχιούχος Λογοθεραπεύτρια

MSC Eιδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης

Το 2018 αποφοίτησα από το τμήμα Λογοθεραπείας, της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του Ανώτατου Τεχνολογικού Ιδρύματος Πατρών.

 

Το 2022 ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα με τίτλο «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου της Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών.

 

Από το 2018 έως το 2023 εργάστηκα στο Κέντρο Παιδιού και Εφήβου στη Χίο και συγκεκριμένα στο Τμήμα Παιδιών και Εφήβων και στην Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Χίου.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

PECS.jpg
MAKATON.jpg
TEACCH.jpeg
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ - SIMATA.png
ΛΕΞΙΠΟΝΤΙΞ.jpg
PHONEME TOUCH & SAY.png

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ

Το πρώτο ραντεβού γίνεται μεταξύ της θεραπεύτριας και των γονέων. Ο χρόνος της συνάντησης αφιερώνεται στη λήψη του ιστορικού του παιδιού, καθώς και στη συζήτηση πιθανών προβληματισμών των γονέων.

 

Στη δεύτερη συνάντηση, αρχικά γίνεται η γνωριμία του παιδιού με τη θεραπεύτρια και στη συνέχεια πραγματοποιείται η αξιολογητική διαδικασία, η οποία συνήθως ολοκληρώνεται σε 1 ή 2 συναντήσεις.

 

Η διαδικασία της αξιολόγησης μπορεί να γίνει μέσα από παρατήρηση, με χρήση άτυπων δοκιμασιών αλλά και σταθμισμένων αξιολογητικών εργαλείων, ερωτηματολογίων και τεστ. Περισσότερα αξιολογητικά στοιχεία συλλέγονται συνήθως από ορισμένες διαγνωστικές εξετάσεις (π.χ. ακοόγραμμα), τις οποίες συγκεντρώνουν οι γονείς έπειτα από παραπομπή της θεραπεύτριας. Αφού εντοπισθούν οι βασικοί τομείς που θίγονται στο παιδί, η θεραπεύτρια ενημερώνει εκτενώς τους γονείς για τα ευρήματα της αξιολόγησης και προτείνει το καταλληλότερο θεραπευτικό πρόγραμμα για το παιδί.

 

Καθ’ όλη τη διάρκεια της θεραπευτικής παρέμβασης η συνεργασία με την οικογένεια είναι συνεχής. Ανταλλάσσουμε πληροφορίες για την πρόοδο του παιδιού, μοιραζόμαστε ανησυχίες και προβληματισμούς, βρίσκουμε λύσεις από κοινού. Οι γονείς ενθαρρύνονται να συμμετέχουν στη θεραπευτική διαδικασία, είτε μέσω παρατήρησης των συνεδριών είτε μέσω εξατομικευμένων οδηγιών για οικιακή χρήση. Επιπλέον, άκρως σημαντική κρίνεται η επικοινωνία με άλλα άτομα που εμπλέκονται με το παιδί (παιδαγωγούς, ιατρούς, άλλους θεραπευτές), έπειτα από συνεννόηση και συγκατάθεση των γονέων.

Η Φιλοσοφία μας - Αριάννα Κάμπουρα
bottom of page